2011 m. sausio 15 d., šeštadienis

Ar Britney Spears singlo „Hold It Against Me“ viršelis meno kūrinys?

MTV dizainerė ir atsidavusi Britney gerbėja T. Kyle MacMahon turi tiek daug pasakyti apie naująjį Britney singlo viršelį, kad tai paskatino parašyti straipsnį ir peržvelgti visus jos singlų viršelių dizainus. Užmeskite akį.














Britney Spears kūrė muziką, vaizdo klipus ir pasaulinius turus... Bet būkime realistai, per paskutinius jos karjeros metus, jos albumų, bei singlų viršeliai tikrai nebuvo žavingiau įdomus. Ar prisimenate siaubinga piktnaudžiavimą išoriniu švytėjimu kuriant albumo „Blackout“ viršelį? O kaip dėl girto keverzojimo singlo „Gimme More“ viršelyje? Arba kaip jie tiesiog trys kartus nukopijavo Britney atvaizdą singlo „3“ viršeliui? Net neminint to fakto, kad vienos fotosesijos nuotraukos buvo panaudotos net keliems viršeliams: „Radar“, „If U Seek Amy“ ir „3“. Atvirai kalbant, kaip gerbėja ir kaip dizainerė aš tapdavau vis labiau ir labiau nusivilianti Britney komandą dėl prastu viršelių. (Atsiprašau Britney, bet tai tiesa.)

Praėjusi trečiadieni Britney Twitter profilio pagalba paskelbė savo naujausio singlo viršelį. Kaip visiškai atsidavusi Britney gerbėja paskutinius 12 metų, aš ne tik pajutau, kad šis viršelis yra gerai sukurtas, gražus, pritrenkiantis, žavingas, nepriekaištingas ir t.t. Aš taip pat galiu pasakyti, kad tai yra vienas iš mano mėgstamiausių jos viršelių per visa jos karjerą.
Sprendžiant iš naujojo viršelio, atrodo, kad Britney komanda tikrai užsiima tuo, kad busima Britney erą tiesiog sužibėtu. Leiskite man vizualiai paaiškinti „Hold It Against Me“ viršelio įkvėpimo kilmę.








Visu pirma, ar tai vėl 2003? Ji vėl atrodo jauna ir graži, kaip tuomet, kai filmavosi dainos „Everytime“ vaizdo klipui arba 2008 metų „Rolling Stone“ viršelio fotosesija. Ji ir vėl mus žavi savo legendiniais blondinės, vėjo gūsiais mėtomais plaukais, ir tai sukelia toki jausmą, kad ji ką tik atėjo tiesiai iš vaizdo klipo filmavimo singlui „3“, arba tiesiog iš „Candie‘s“ reklamos. Naudojamos labai šiltos spalvos, kurios primena „Circus“ viršelį. Jos makiažas atrodo natūraliai, bei moteriškai seksualios akys visai kaip ir „Slave 4 U“ ir „Oops!... I Did It Again“ vaizdo klipuose. Tačiau viršelis taip turi švaru, bei modernu požiūrį, kaip ir singlo „If U Seek Amy“ viršelis, tik šis yra... geresnis. Įdomus stiliaus pojūtis, dešimties milijonų verta šypsena.
Labiausiai ką aš mėgstu iš naujojo singlo viršelio, tai yra jos vardo pateikimas naujuoju šriftu. Jie perkombinavo tai, ką padarė futuristiškajame „Womanizer“ viršelyje, bei pridėjo vintažo stiliumi alsuojanti albumo „Circus“ teksto pateikimą. Tai lyg evoliucija.





Kombinuojant du stilius sukuriamas prašmatnus, modernus bei rafinuotas Britney įvaizdis. Negaliu sulaukti kas dar mūsų laukia naujo. Kaip atrodys albumo viršelis? Plakatai? Ar galiu jau pradėti svajoti apie nauja turo knygą, kuri prisidės prie mano kolekcijos?! Britney gerbėjams tai yra naujosios eros pradžia, ir aš negaliu būti laimingesnė matydama „HIAM“ viršelį ir tuo pačiu metu klausydamasi šios puikios dainos.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą