2014 m. balandžio 4 d., penktadienis

Jeff Dandurand kalba apie neišleistas Britney dainas


Anot dainos "Rebellion" prodiuserio, yra daugybė dainų, kurias įrašė Britney Spears, tačiau mes jų taip ir neišgirsime.
Jeff Dandurand ir vėl kalba apie dainą "Rebellion", kad ji buvo įrašyta specialiai albumui "Blackout" ir patvirtino, kad Britney vadybininkai neleidžia jos išleisti:
"Žmonės klausia manęs, klausia kodėl šią dainą ištiko toks likimas, tačiau tai nėra mano kaltė. Aš galėčiau ją išleisti, tačiau man jau grasino to nedaryti.
Viskas, ką aš galiu pasakyti, kad yra viena tiesa: Aš sukūriau muziką, o Britney parašė dainos žodžius ir ją įrašė. Tačiau buvo keletas problemų. Prodiuseriai elgiasi taip, kad mes jų nebegerbtume, daro taip, kad Britney spindėtų dar labiau, negu ji jau spindi. Tai atrodo taip, lyg jie surinko jos kūrybinį potencialą ir artistiškumo jėgą.
Aš negaliu pasakyti, kad nesutinku su jais. Aš galiu klysti, tačiau mano nuomone, albumas "Britney Jean" yra tinginystės ir marketingo padarinys, sukurtas tik marketingo sumetimais, o ne todėl, kad tai tikrai jos asmeninis albumas".

Štai keletas dainų, kurių mes niekada neišgirsime:
Take The Bait
Whiplash
Bad Girl
I Dare You
My First Love
Red Is The Color
Fed-ex
Rules of Attraction
Second Chances
Crucify


Informacija apie keletas dainų:
- Kevin Federline turi dainą "Rebellion"
- "FedEx" daina apie Kevin'ą
- "Crucify" viena geriausių visų laikų Britney dainų. Ją aprašo, kaip "graži baladė su hipnotizuojančia melodija". Kompozicija panaši į Tory Amos stilių, vidutinio tempo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą