2009 m. gegužės 14 d., ketvirtadienis

Alli Sims apie santykius su Britney

Neseniai Alli Sims davė intervių, kuriame papasakojo apie krizę, kuri buvo apėmusi Britney gyvenimą: „Masinės informacijos šaltiniai privertė žmones manyti, kad krizė, kuri buvo ištikusi atlikėją yra daug didesnė, nei ji iš tikro buvo. Jos elgesys atrodė beprotiškas dėl paparacių, kurie net iš jos paprasto ėjimo į "Starbucks" sugebėdavo padaryti beprotybę. Bet iš tikro viskas nebuvo taip blogai, ir aš galiu tvirtai tai teigti, kadangi tuo metu buvau šalia jos. Buvo įdomu galvoti, kaip daugelis žmonių laukia, kad mes su Britney liksime namie ir niekur neeisime. Britney nėra kalta, kad kiekvienas jos žingsnis yra stebimas daugelio žmonių“.

Nors šiuo metu pati Alli jau seniai nebendrauja su Britney, tačiau ji vis dar tikisi, kad jos ir vėl pradės bendrauti, taip, kaip tai buvo ankščiau. „Nereikia galvoti, kad mes susipykome. Aš tiesiog atitolau nuo jos. Tada jos gyvenime buvo daugybė dalykų, kuriems ji turėjo rimtai susikaupti, ir aš nusprendžiau netrugdyti. Todėl visa savo energiją skyriau muzikos įrašinėjimui. Aš tikiu, kad greitu laiku mes turime su ja susitikti ir pasikalbėti. Aš myliu ją ir labai jos ilgiuosi. Aš tikiuosi, kad ji yra laiminga“.

Alli neseniai išleido pirmajį savo singlą, ir kaip įkvepėją įvardina Britney: „Ji yra viena iš priežasčių, dėl kurių aš ryžausi įrašyti šią dainą. Ji buvo viena iš geriausių mano draugių. Aš liūdžiu be jos“.

Daugelis kritikų kaltina Alli tuo, kad ji naudojasi atlikėja tam, kad susilauktų dėmesio ir karjera būtų sėkmingesnė. Aišku pati Alli tai neigia, ir tvirtina, kad Britney, atvirkščiai, visada skatino ją ir sakė, kad reikia siekti savo svajonių. „Aš sėdėjau su ja svetainėje. Kompiuteryje pradėjo groti daina, kuria aš įrašiau dar mokyklos laikais. Britney daina patiko, ir ji paklausė, kas ją atlieka, ir nustebo, kai aš prisipažinau, kad tai mano daina. Tada ji pasakė, kad susiras kita padėjėją, o man reikia užsiimti muzika“.

Kai Alli buvo paklausta apie jos bendravimą su Britney, ji atsakė: „Daugeliu atveju šie santykiai padėjo, kadangi žmonės žinojo, kas aš esu, aišku todėl, kad aš buvau šalia Britney, bet šiuo atveju yra ir sunkumų, nes žmonės labai daug tikisi iš jūsų“.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą