2009 m. gegužės 26 d., antradienis

Britney: „Jaučiuosi tiesiog nuostabiai“

Britney pasakė, jog ji tikisi įrodyti visiems, kurie ją kritikavo, kad jie buvo neteisus. Duodama intervių žurnalui "Hello!", atlikėja prisipažino, kad jai pirmoje vietoje yra jos vaikai, o antrame plane lieka visi kiti gyvenimo džiaugsmai. „Manau, kad daugelis nesitikėjo, kad aš sugebėsiu grįžti į normalų gyvenimą ir vėl užlipti ant scenos. Žmonės mane jau buvo nukryžiave, netaip gi? Kai atsigręžiu į praeitį suprantu, jos iš tikro buvo pagrindas taip manyti. Aš negaliu pakeisti praeities, bet noriu, kad žmonės pakeistu savo nuomonę apie mane. Ir tai aš darau per savo pasaulini turą, į kuri įdedu visas savo jėgas“.

Pabaigoje ji pridėjo: „Aš laiminga. Aš turiu šeima, sūnūs, draugus, gerbėjus. Bet svarbiausias dalykas tas, kad dabar aš nenusiminus. Aš liūdėjau taip ilgai, kad dabar noriu patirti tik teigiamas emocijas. Jaučiuosi tiesiog nuostabiai“.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą