2009 m. birželio 16 d., antradienis

Britney: „Nemalonumai manęs stipriai nepakeitė“

Neseniai Britney prisipažino, kad nepaisant visu nemalonumų, kuriuos ji patyrė per paskutinius dvejus metus, ji vistiek išliko „ta pati kvailutė Britney“.
„Aš nemanau, kad tai labai stipriai mane pakeitė. Aišku, dabar aš turiu daugiau patirties ir sužinojau labai daug apie gyvenimą, bet visdėlto, tai manęs stipriai nepakeitė, išlikau ta pati kvailutė Britney“, - juokiasi atlikėja.
Britney papasakojo, kad gyvenimas, kuri ji gyveno prieš dvejus metus buvo panašus į tikra beprotybę, bet jai pavyko sugrįžti į normalu gyvenimą. Ji prisipažino žurnalui "ОК!": „Aš nežiūriu į save kaip į garsenybę. Tai mane skiria nuo daugelio kitu įžymių žmonių, kurie laiko save populiariais ir garsiais, o aš į tai žiūriu, kaip į darbą. Aš lipu į sceną, atlieku savo darbą, ir kai pasibaigia mano pasirodymas aš iškart virstu pačiu paprasčiausiu žmogumi“.
Nepaisant to, kad kiekvienas atlikėjos žingsnis plačiai skelbiamas visose informacijos šaltiniuose, dvieju vaikų motina prisipažįsta, kad kartais pamiršta, jog yra labai popiuliari atlikėja. „Žinote, kartais aš iš tikro pamirštu apie tai“.
Dabar atlikėja tvirtina: „Užėmė tikrai daug laiko tapti vėl laiminga pačia savimi, nes aš visada stipriai pergyvenau, ką pagalvos apie mane kiti“.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą