2009 m. spalio 27 d., antradienis

Brian Friedman apie Britney

Pasak choreografo Brian Friedman žodžių, Britney labai patiktų dvynukų John ir Edward pasirodymas "X Factor", kurie publikai pristatė koverį singlo "Oops I Did It Again". Dvyniai iš Airijos dėl šio pasirodymo persirengė neti raudonais odiniais kostiumais, ir jų pasirodymas, kuris įvyko prieš dvi savaites "YouTube" skaičiuoja jau virš milijono peržiūrų. Brian, dirbęs su Britney ties choreografija, pasakė: „Aš manau, kad Britney dar nėra mačiusi šio video, tačiau aš būtinai paprašusiu ją tai padaryti. Ji būtinai turi tai pamatyti, nes jų pasirodymas tikrai geras. Aš buvau vieno iš Argentinos talentų konkurso teisėjas, ir viena karta dalyvavo vyras, kuris mėgdžiojo Britney. Tai buvo nuostabu, aš parodžiau tai Britney, ir jai irgi labai patiko. Jeigu jis jai patiko, tai John ir Edward ji tikrai pamils“.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą