2009 m. spalio 25 d., sekmadienis

Shakira linki Britney tik geriausio

Atlikėja Shakira neseniai duodama intervių nusprendė paneigti susidariusius gandus apie tai, kad ji jau seniai tęsia konfliktą su Britney. Pasak pačios Shakira žodžių tarp jų yra tik sveika konkurencija, ir apie jokius pykčius net kalbos negali būti.

„Kievienam atsiras sava vieta, ir Britney nuostabiai susitvarko su viskuo, ka ji daro. Aš manau, kad aš irgi esu šokia tokia ekspertė dalyko, kuri aš dirbu, ir aš galiu pasakyti, kad aplinkui visada yra žmonės, kurie daro gera muziką, kuri sugeba prasiskverbti iki pačios širdies gelmių, ir būtent čia ir yra svarbiausias momentas, dėl kurio mes kūriame muziką.

Mes su Britney labai senai buvome susitike. Aš myliu ją. Ji buvo labai miela, ir aš linkiu jai, tik pačio geriausio“.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą