2009 m. gruodžio 30 d., trečiadienis

Britney: „Reikalai vėl eina gera linkme“

Britney papasakojo, kad ji dabar jaučiasi labai laiminga, nes išmoko atsipalaiduoti. Spears pasakė, kad sprendimas nesijaudinti dėl visokių smulkmenų padėjo jai pagyti po moralinio kritimo, kuris buvo puikiai paviešintas spaudos 2007 metais.
„Aš mokausi daugiau laiko skirti sau ir nesijaudinti be priežasties. Aš niekam neleidžiu spausti savęs, todėl aš dabar jaučiuosi laiminga, ir tai man padeda dirbti su muzika“, praneša "Daily Mail".

„Aš noriu parodyti žmonėms, kad aš – stipri moteris. Aplink mane yra tiek daug nuostabių dalykų, kurių aš noriu pasiekti. Aš jaučiu teigiamos energijos antplūdį, reikalai vėl eina gera linkme. Aš mokausi atsipalaiduoti ir nespausti saves paties“.

28 metų atlikėja, kuria užklupo persidažiusia į briunetę, prisipažino, kad jos albumas „Circus“ buvo įrankis, kuris padėjo jai atitrūkti nuo tamsios praeities.

Ji pridėjo: „Aš perėjau per daugelį dalykų, ir mano albumas tikrai mane sujaudina. Aš didžiuojuosi juo. Aš iš tikro mėgavausi kiekviena jo įrašymo akimirka. Tai buvo mano terapija. Muzika – didžiulė dalis manęs“.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą