2010 m. vasario 27 d., šeštadienis

Asmeninės Britney asistentės interviu


Visi kas pažįsta Britney, žino ir jos asmenine asistente Brett, kuri sutiko atsakyti į kelis klausimus.

Kada ir kokiu būdu jūs tapote asmenine Britney asistente?

„Aš dirbau agentūroje, kuri parenka asmeninius pagalbininkus įvairioms garsenybėms. O su Britney dirbu nuo 2007 metų“.

Britney gera viršininkė?

„Taip, jo geriausia, ji taip pat yra mano artima draugė, kuria aš labai myliu“.

Koks jūsų mėgstamiausias filmas?

„Mes abi labai mėgstame „Ir velnias dėvi prada“, o taip pat miuziklą „Dreamgirls“.

Kokia jūsų mėgstamiausia Britney daina, vaizdo klipas ir fotosesija?

„Daina - „Get Naked. Vaizdo klipas - I Love Rock'n'Roll, nors žinau, kad tai keistas pasirinkimas. O fotosesija tai žurnalui Glamour daryta 2008 metais, nes aš pati joje dalyvavau“.

Ką jūs galvojate apie nauja Britney albumą? Bus jis geresnis už praėjusius?

„Aš manau, kad tai bus pats geriausias jos darbas“.

Girdėjote ką nors apie nauja turą?

„Deje, tačiau jokio turo neplanuojama, labai gaila“.

Britney vaikai mandagūs?

„Tai žinoma, jie visada sako „ačiū“ ir „prašau“. Ir motina, ir tėvas juos daug ko išmokė“.

Kokie Britney ir Jason planai?

„Aš negaliu kalbėti apie juos, galiu tik patvirtinti, kad jie labai artimi ir be galo laimingi“.

Kodėl Britney atšaukė koncertą Lenkijoje?

„Ji labai gailisi, kad Lenkijos gerbėjai negalėjo pamatyti jos šou“.

Britney vis dar brunetė? Kuri plaukų spalva jai geriausiai tinka?

„Šiuo metu Britney brunetė, tačiau jau labai greitai ji vėl taps blondinė. Aš myliu ją nepriklausomai nuo plaukų spalvos“.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą