2010 m. balandžio 16 d., penktadienis

Britney poelgis įvertintas teigiamai I dalis

Neseniai Britney davė leidimą tam, kad būtų galima publikuoti jos neapdirbtas nuotraukos iš fotosesijos skirtos „Candie‘s“ kompanijai. Šis jos poelgis buvo labai teigiamas įvertintas įvairių informacijos šaltinių:

„Iki šiol aš niekada nemėgau Britney, tačiau dabar viskas pasikeitė“.

„Aš nesu Britney gerbėjas, tačiau aš didžiuojuosi jos poelgiu. Galbūt būtent šitų nuotraukų dėka merginos supras, kurios gyvena pasaulyje pilname moterų su savo trūkumais, ir pagaliau pradės priimti save tokia, kokia ji yra. Gerai padaryta Britney!“.

„Skirtumas tarp Britney ir kitų garsenybių yra tas, kad ji yra realus žmogus. Ji perėjo per labai daug, ir tai privertė jos peržiūrėti savo prioritetus. Aš visada gerbiau ją už jos atvirumą. Aš manau, kad ji labai stipriai suaugo per paskutini laiką, tapo labiau savimi pasitikinti, todėl nenuostabu, kad ji padarė toki žingsnį. Norėtūsi, kad ir kitos garsenybės sektu jos pavyzdžiu, bet vargu ar tai įvyks“.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą