2010 m. balandžio 24 d., šeštadienis

Christina Aguilera prakalbo apie Britney

Visai neseniai atlikėja Chrstina Aguilera viename iš radijo stočių davė interviu, kurio metu jai uždavė klausimą, apie jos santykius su tokiomis atlikėjomis, kaip Britney Spears ir Jessica Simpson, nes jos visos vienu metu pradėjo savo karjeras.
„Aš nežinau apie ką jūs kalbate, ir savo ruožtu, aš nenorėčiau nieko įžeisti. Žinote, mes negalime pamatyti ateities, ir nežinome, kokios problemos mūsų tenais laukia, tačiau aš visada stengiausi daryti tokios veiksmus, kurie privestų prie saugiu pasekmių, nepaisant kitų. Aš neturėjau jokiu problemų: aš nežaidžiau nekaltos mergaitės vaidmens, ir aš niekada nedariau panašiu dalykų“.

1 komentaras:

  1. Tai, kad nieko konkretaus taip ir nepasakė. :) O galėjo sakyti: tai baisiausia mano priešė, mes užkulisiuose viena kitai per papus nagais vanojom. :D Būtų įdomiau.

    AtsakytiPanaikinti