2010 m. balandžio 24 d., šeštadienis

Tinklapis „Minuto Uno“ pakomentavo daina „Dramatic“

Tinklapis „Minuto Uno“pakomentavo visai neseniai internete atsiradusia Britney daina „Dramatic“. „Britney ir vėl visu dėmesio centre. Po savo triumfuojančio sugrįžimo, kurio metu ji vėl sumušė visus įmanomus pardavimų rekordus tiek pagal singlų pardavimų kiekius, tiek pagal parduotų bilietų į pasaulinio turo koncertus kiekį. Štai interneto platybėse įvyko vienos senos dainos nutekėjimas, kuri buvo įrašyta vienu iš sunkiausiu atlikėjos gyvenimo periodu. Po pranešimų apie tai, kad atlikėja pagimdė antra sūnų, ir išsiskyrė su savo vyru, Britney parašė dainą, kurioje yra išpasakojami jos santykiai su jos buvusiu vyru. „Aš jau ne ta Mis „gera mergaitė“, Aš nežaidžiu geros mergaitės įvaizdžiu, aš jau nebe ta pati mergaitė, Tu niekada neužkariausi mano pasaulio, Tu išnaudojai mane, Bandei įžeisti mane, sugriauti svajonių pasaulį, Dabar grįžkime į realybę..“ – rašo Britney iki šiol oficialiai nepasirodžiusioje dainoje.
Sudainavusi duete su aktore Heidi Montag, šia daina Britney skyrė savo buvusiam vyrui, kuri manoma buvo skirta albumui „Blackout“. Tačiau kiti teigia, kad daina buvo skirta albumui „Original Doll“, kuris buvo atšauktas dėl netikėto atlikėjos nėštumo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą