2010 m. gruodžio 3 d., penktadienis

Britney pranešimai iš „Twitter“

Užvakar Britney paliko net 5 žinutes:


Just wanted to thank all of you for the amazing birthday wishes you guys have been sending all day“

„My fans mean the world to me & waking up to all of your wishes really made me smile, so here's something that I hope will make you smile...“

„Ok, off on a romantic weekend with Jason for my birthday. xoxo Brit“

„PS - Star Magazine, Radar Online, Jason Alexander and the rest of you liars, Ya'll can kiss my lily white southern Louisiana ass!“

Ir žinoma svarbiausia žinia, kurios laukėme visi ilgai ilgai:

„I'm almost done with my new album and it will be coming out this March. I AM IN L-O-V-E WITH IT!“

Taip, taip, taip, jau kovo mėnesi bus išleistas naujas albumas. Sklinda gandai, kad naujasis singlas iš albumo gali pasirodyti 2011-01-11, o gal ir ankščiau, niekada nežinai kuo nustebins mūsų mielioji Brit.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą