2011 m. sausio 28 d., penktadienis

Atlikėja smarkiai pergyvena dėl skyrybų su vyru Kevinu?

Kodėl tai parašiau? Šiandien blogę susilaukiau labai vykusio klausimo, ar kada ateis tas laikas, kai Britney vėl mirgės Lietuvos žurnaluose, radijuje, televizijoje? Jos vardas vėl bus tariamas išdidžiai? Atsakymas pateiktas žemiau:

Vakar vakare man parodė pakankamai kvaila straipsnį, kuris vėlgi paskelbtas Lietuvos internetiniuose naujienų portaluose.

Cituoju:

„Amerikos popžvaigždės Britney Spears bandymai sugrįžti į senas vėžes, susigąžinti buvusią figūrą ir gracingą išvaizdą žlunga. Dainininkė apaugo riebalais, o daktarai jau bejėgiai.

B. Spears gyvenimo būdą labai paveikė jos psichologinės traumos. Atlikėja smarkiai krimtosi dėl skyrybų su vyru Kevinu Federline'u.“

Iš šios „naujienos“ matosi puiki „dabartinė“ 2007 metų situacija, kuomet 2007 metu liepa Britney oficialiai išsiskyrė su savo jau dabar buvusiu vyru Kevinu. Tuomet ir vyko visi šie dalykai, kai ji sustorėjo nuo streso ir t.t. Tačiau žmonės prabuskite, dabar jeigu mano atmintis manęs neklaidina yra 2011 metai, ir Britney yra puikios formos. Jos kūnas dietų ir sporto dėka yra šimtus kartu geresnis už tuos dručkius, kurie rašo Lietuvos portalams tokias nesąmones.

Cituoju:
Vos spėjusi sulieknėti, Britney vėl priaugo svorio. O žvaigždę kalbinę žurnalistai tikina, kad įžymybė beveik nebeturi savo pačios plaukų. Gydytojų nuomone, plaukų slinkimas – taip pat beprotiškos nervinės įtampos pasekmė.

Įvykiai, kurie buvo prieš kelis metus. Šiuo metu pop princesės plaukai yra nuostabus, atrodo ji žavingai. Šalia matote internetinio portalo pateikta nuotrauka, ir dabartine foto iš naujausios jos fotosesijos, kurioje ji atrodo stulbinančiai. Viskas jūsų rankose, tikėti tokiais dalykais, ar ne. Tačiau yra Lietuvoje didelė dalis žmonių, kurie neturi savo nuomonės ir tokie 4 metų senumu straipsniai jie yra kaip šviežias vėjas. Gėda dėl Lietuvos žurnalistų.

Pilnas straipsnis:
http://super.lrytas.lt/-12961313721295247203-b-spears-apaugo-riebalais.htm

5 komentarai:

  1. Trokšte trokštu, kad Britney Spears vėl žibėtu Lietuvoje. žurnalai,radijas,televizija,klipai,gyvi pasirodymai,turai,vėl būtų gerų žinių apie ją,vėl be perstojo leistu jos dainas per radiją ir žurnalai būtų pilni jos plakatų ir visi apie tai kalbėtų. BRITNEY, MAŽYTĘ KUR TU??? BŪK GERA SUGRĮŽK!! ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sezoniniai sveikinimai visiems mano draugams, mano vardu Ilona Kovalevskaja-Maciulevič iš Vilniaus, Lietuva. Aš esu medicinos gydytojas pagal profesiją, 47 metai. Maloniai perskaitykite mano tikrąjį gyvenimo liudijimą, turiu tvirtą ketinimą, kad ši informacija padės kažkam, skaitančiam šį straipsnį dabar, atkurti sugrąžintą santuoką ir susigrąžinti prarastus meilės santykius per 2 dienas. Ilgus metus bendravęs su Sadiq Elyer, jis išsiskyrė su manimi. Aš padariau viską, kad jis vėl mane mylėtų, bet viskas, ką dariau, buvo veltui, aš labai norėjau jo sugrįžti dėl meilės, kurią aš jam turiu, Aš jo paklausiau su viskuo, ką turiu, pažadėjau, bet jis atsisakė. Aš paaiškinau savo problemą savo kolegai darbe ir ji pasiūlė verčiau susisiekti su meilės rašytoju, kuris galėtų padėti man tai išsiaiškinti, bet aš esu tas žmogus, kuris niekada nemanė, kad meilės rašybos dalis egzistuoja ar veikia, aš neturėjau pasirinkimo bet norėdamas išbandyti, nusiųstu elektroninio pašto kanalą „Spellcaster“ ir jis man pasakė, kad nėra jokios problemos, jog viskas bus gerai prieš tris dienas, kad mano buvęs vyras grįš pas mane prieš tris dienas, jis išmetė Meilės rašybos dalį į orą ir stebėtinai antra diena buvo apie 3.00 ryto. Buvęs meilės partneris man paskambino į savo mobilųjį telefoną, aš buvau toks nustebęs, kad atsiliepiau į telefono skambutį ir viskas, ką jis pasakė, buvo tai, kad jam taip gaila visko, kas nutiko, kad jis norėjo, kad aš grįžčiau pas jį, kad jis mane labai myli. . Buvau tokia laiminga ir būtent taip pradėjome laimingai gyventi kartu. šitaip jūs galite susisiekti su juo, jei jums reikia pagalbos. doctorigbinovia93@gmail.com taip pat galite parašyti jam per „Whatsapp“ / „Viber“ numeriu +2348144480786, imkitės dalykų savaime suprantamu dalyku ir tai imsis iš jūsų ......

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ar turite nesusipratimų su savo meiluže, dėl kurio įvyko skyrybos, ir bandėte susitaikyti su juo, tačiau jis nesuteikia jums teigiamo atsakymo ir jaučiate, kad jūsų santykiuose kažkas vyksta ne taip, ir jums reikia greito sprendimo , susisiekite su dr. Ajayi šiandien ir įsitikinkite, kad jūsų meilės gyvenimas bus gražiausias su buvusiais žmonėmis. Dr. Ajayi padėjo man atkurti taiką mano namuose, nes mano vyras paliko mane 9 mėnesiams ir gyveno su kita moterimi ir niekada nenorėjo grįžkite namo, bet padėjęs burtų žinovui dr. Ajayi jis grįžo namo praėjus 3 dienoms po to, kai dr. Ajayi padarė galingą atkūrimo burtą. Taigi, jei jums reikia greito sprendimo jūsų santykiuose ar santuokoje pasitelkiant rašybos rašytoją, susisiekite su dr. Ajayi dabar el. Paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Viber / Whatsapp“:
    +2347084887094

    Jis taip pat gali atlikti šį rašybą žemiau
    1. Loterijos burtai
    2 Sėkmės burtas
    3. Rašymas laimėti bylą teisme
    4. nėštumo burtai
    ir tt

    AtsakytiPanaikinti
  4. Gyvenimas kartais būna paslaptingas, ypač kai meilužis palieka tave kažkam, lyg tu nesi pakankamai geras, dėl emocinės traumos tai pradėjo atspindėti mano darbą, nes mano viršininkas nesuskaičiuojamai daug kartų skundėsi, kad vėluoju į darbą ir nebūčiau efektyvus bei punktualus. kaip buvau anksčiau. Mano buvę ir aš palaikome santykius daugiau nei 7 metus. akivaizdžiausia dalis yra tai, kad mes dirbame toje pačioje vietoje, todėl aš jį matau visą laiką. Nepakenčiau, kai pamačiau buvusį mylintį ką nors kitą, aš kreipiausi į gydytoją Ilekhojie, kad jis grąžintų jį pas mane ir priverstų kitą merginą dingti. Dr Ilekhojie yra labai galingas žmogus, galintis padėti. Mano darbe buvęs viršininkas pastebėjo, kad aš ir mano sutuoktinė grįžome kartu nuo to, kai aš perėjau prie įprastos laimingos. Akivaizdu, kad nutiko kažkas gero. Mano boso dr. Ilekhojieso susitaikymo burtai, kad jos skyrybų vyras grįžtų po trijų dienų. Išsaugokite savo santuoką šiandien naudodamiesi dr. Ilekhojieso susitaikymo burtu.

    Štai jo mano kontaktas:
    Skambinti / „WhatsApp me“: (+2348147400259)
    Siųsti man el. Laišką šiuo adresu: (gethelp05@gmail.com)

    AtsakytiPanaikinti