2011 m. sausio 29 d., šeštadienis

Britney Spears bus tikra tigrė „HIAM“ vaizdo klipe

Žinoma, kad režisierius Jonas Akerlund nesiruošia mums atskleisti visu būsimo naujojo vaizdo klipo detalių, tačiau choreografo Brian Friedman žodžiai pasakyti „MTV News“ tikrai suintriguoja iki plaukų galiukų.

„Aš tikrai nejaučiau jokio spaudimo – tai labiau jaudino“, - pasakė Jonas apie bendra darbą su pop princese. „Aš penkis metus nedirbau su Britney prie jokio projekto, tai buvo tikrai jaudulinga sugrįžti prie darbų su ja. Tai buvo nuostabu pamatyti ją vėl sunkiai šokant, nes prieš tai ji turėjo kelis metus šokių visai kitame stiliuje ir tuo metu ji nebedirbo su manimi“.

„Aš nekalbu apie tai, kad ji nešoko, ar apie tai, ką aš norėjau gauti iš jos, esmė tame, kaip išgauti jos tigrinės mergytės dvasią“, - tęsė režisierius. „Ir ji sėlina. Ji tikrai dominuoja kai atlieka mano choreografiją, štai tai aš ir norėjau išgauti iš jos. Susijaudinęs – taip, išsigandęs – ne“.

Vaizdo klipas buvo nufilmuotas per dvi dienas praėjusios savaitės gale, o nuotrauka iš filmavimo, kuria Britney paskelbė Twitter profilyje leidžia susikurti būsimą klipo įvaizdį. Nuotraukoje matyti Britney pečių lygyje, stovinti nugara į kamerą, o jos veidas pasisukęs į ją. Atlikėja yra raudonoje aprangoje apsupta mikrofonų vainiku.

Choreografas Brian Friedman neišdavė jokiu tikslesniu vaizdo klipo detalių, tik tiek, kad jame filmavosi 10 vyriškos lyties šokėjų. Jis taip pat pasakė jo mėgstamiausia frazę: „Myliu nuogumą“.

"Galiu pasakyti tiek, kad muzikiniame klipe Britney pamatysime su keletą skrybėlių - na netiesiogine to žodžio prasme, tačiau ją išvysime skirtinguose vaidmenyse. Kiekviename vaidmenyje pamatysime ją šokančią. Viso vaizdo klipo metu ji šoks. Kaip jau sakiau: Šokimas yra pagrindinė šio vaizdo klipo esmė".

Choreografas taip pat paminėjo šį bei tą apie kostiumus: "Ji rizikuoja mados atžvilgiu. Drabužiai, kurių niekada nematėme Britney dėvint išvysime šiame klipe, ir aš manau, jog tai yra begalo seksualu ir žaisminga", - papildė jis. "Klipe išvysime ją darant tai, ko ji dar niekada anksčiau nėra dariusi. Nepasakysiu, kas tai yra, bet ją pamatysime prakaituojančią ir ji bus mušama ir daužoma".

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą