2011 m. kovo 28 d., pirmadienis

Kylie Minogue: „Noriu dueto su Britney“

Australijos pop žvaigždė Kylie Minogue mano, kad bendras darbas kartu su Britney Spears turėtų didelį pasisekimą. Kalbant apie atlikėją, Kylie pasakė: „Aš manau, kad ji geniali. Aš buvau su ja susitikusi ankščiau, ir mes dirbome su tais pačiais žmonėmis, kurie padėjo man organizuoti turą. Aš įsitikinusi, kad tai bus kažkas didingo“. 42-iejų atlikėja taip pat prisipažino, kad ji negali nustoti klausytis vienos dainos iš naujausio Britney albumo „Femme Fatale“. Laikraščiui „Metro“ Kylie pasakė: „Yra daina iš deliux albumo versijos – „He About To Lose Me“, ji nuolatos sukasi mano galvoje, kol aš neužmiegu. Daina yra mano kompiuteryje, ji groja kuomet aš esu savo persirengimo kambaryje, viskas tai byloja, kad ši daina man labai patinka“.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą