2011 m. balandžio 22 d., penktadienis

Brian Friedman pasakoja apie darbą kartu su Britney

Choreografas Brian Friedman savo naujame interviu žurnalui „OK!“ trumpai papasakojo apie savo darbą kartu su Britney.
„Man paskambino ir pasakė, kad Britney ir vėl nori grįžti dirbti kartu su manimi. Aš pradėjau dirbti kartu su ja ties singlo „Hold It Against Me“ choreografija iškarto po Kalėdų. Žinoma, daug kas pasikeitė. Kuomet aš pirmą kartą susitikau su Britney, jai buvo 19 metų, man – 20. Nuo to laiko praėjo beveik 10 metų, man jau 30, o ji jau tapo dviejų vaikų motina. Šiuo metu pas mus skirtingi tikslai, bei prioritetai. Man patiko stebėti jos augimo procesą, o dabar ji turi vaikus, dėl kurių ji gali padaryti viską. Įvyko daugybė įvykių, tačiau tai nei kiek neatsispindėjo Britney profesionalume. Ji tiksliai žino ko nori, labai dažnai ji gali pasakyti: „Ne, aš šito nedarysiu“. Aš stengiuosi padaryti ką nors kito, ir tada ji sako: „Tai gerai, man tai patinka“. Britney nereikalauja nieko neįmanomo. Ji labai mėgsta vanilines žvakes savo kambaryje. Ir taip pat prieš šokių repeticijas ji visada suvalgydavo kruasaną.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą