2011 m. balandžio 20 d., trečiadienis

Britney Pasaliui šiandien 2 metai!

Balandžio 20 diena, lygiai prieš du metus sukūriau šį blogą ir parašiau pirmąjį straipsnį apie Britney. Blogas buvo įšventintas „Britney Pasaulis“ pavadinimu. Prieš du metus man tiesiog kilo mintis sukurti puslapį ir rašyti apie Britney, jos veiklą, muziką ir kitus dalykus susijusius su ja. Pradžioje tai dariau tik dėl savęs, tai buvo mano savotiškas hobis. Rinkti informaciją, skelbti ją - dariau tai savo malonumui, kadangi esu didelis jos gerbėjas. Tai man teikdavo pasitenkinimą. Laikui bėgant pastebėjau, kad Lietuvoje nebeliko jokio tinklapio, kuris rašytų apie Britney, ir bandytų suvienyti esamus Britney gerbėjus. Todėl ėmiau aktyviau rašyti blogą, įvairiais būdais jį reklamuoti, bandyti atrasti žmones, kuriems patiktų tai, ką aš darau, kuriems būtų įdomi mano teikiama medžiaga. Dabar tai darau ne dėl savęs, o dėl tų žmonių, kurie lankosi mano blogę, tiek Facebook‘e esančioje grupėje. Jaučiu savo pareiga jūs informuoti pirminiais šaltiniai apie tai, kas vyksta Britney pasaulyje, kadangi Lietuvos spauda labai dažnai iškreipia visus faktus. Tad šiandien galiu drąsiai sakyti, kad mes pradedame savo bendruomenės augimą. Ji dar maža, tačiau laikui bėganti mes suvienysime Lietuvoje esančius Britney gerbėjus. Tad šio gražaus gimtadienio proga linkiu visiems ir toliau būti ištikimais Britney gerbėjais, kad ir kas benutiktų. Mums jau 2 metai! Mes augsime, tobulėsime ir stengsimės pateisinti jūsų lūkesčius!!! Su Gimtadieniu jus visus!!!

4 komentarai:

  1. Sveikinimai ta proga :)
    Labai sauniai aprasyta, saunuolis Dariukas,kad sukure sita tinklapi ir negaili tiek laiko, tiek pastangu informuoti mus svieziausias naujienas apie Britney :)
    HAPYY BITHDAY :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveikinimai ta proga :)
    Labai sauniai parasyta, saunuolis Dariukas :D kad sukure sita tinklapi ir negaili tiek laiko, tiek pastangu, informuoti mus apie Britney :)
    HAPPY BIRTHDAY :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveikinimai ir nuo manęs, tikrai pagirtinos tavo pastangos ir veikla, taip ir toliau!!! :))

    AtsakytiPanaikinti