2011 m. balandžio 30 d., šeštadienis

Dr. Luke: „Britney sukūrė savo pop muzikos žanrą“

Britney Spears scenoje pasirodė prieš pusantro dešimtmečio, tame laikotarpyje ji daug ką nuveikė muzikoje: nuo saldžios pop muzikos iki purvinai seksualių šokių hitų. MTV News kalbėjo su paskutinio Britney albumo prodiuseriu Dr. Luke, kuris jau dirba su pop princese pakankamai ilgai. Jis mano, kad Britney tapo kai kuo daugiau, negu tiesiog pop muzikos atlikėja. Iš tikro, Dr. Luke mano, kad yra labai sunku nustatyti jo muzikos stilių viename žanre. „Aš manau, kad Britney sukūrė savo stilių: jeigu paklausysite jos dainas, pvz: „Toxic“, „Piece of Me“ ir „Oops! ...I Did It Again“, visos jos buvo įtakingos ir kūrė savo muzikos kelią, - sako Dr. Luke „ASCAP Pop Music Awards“ apdovanojimų ceremonijos metu.
Kuomet jie susitiko dirbti ties naujuoju Britney albumu, Britney tiksliai žinojo ko nori. „Britney norėjo tęsti standartinę pop muziką, tačiau truputi ją patobulinti, - sako Dr. Luke. Tuomet mes į dainas įdėjome šiek tiek dubstep‘o elementų. Mes sujungėme šiuos elementus, ir aš tikiuosi, kad jūs likote patenkinti rezultatais“.
Atrodo, kad kaskart kai Britney išleidžia albumą, ji paskelbia jos „sugrįžimo“ albumu. Tačiau jis su tuo nesutinka: „Kur ji buvo išėjusi? Aš nežinau. Aš iš tikro nežinau, kur ji buvo išėjusi. Britney visa laika koncertavo, pardavinėjo albumus, tad aš tikrai nežinau, kur ji buvo dingusi“.
Kokios dar staigmenos yra Dr. Luke ir Britney rankose? „Kolkas nieko... duokite man laiko pailsėti, įkvėpti gryno oro“, - sako prodiuseris. Tačiau nepaisant nieko, porelė vistiek randa laiko įvairiems eksperimentams, pvz: naujasis „Till The World Ends“ premiksas kartu su Nicki Minaj ir Kesha. „Na mes jau turėjome įrašyta Keshos vokalą, kadangi ji yra dainos bendraautorė, ir ji tikrai pakankamai gerai skamba dainoje“,- paaiškino jis. „O vėliau Nicki prisijungė prie „Femme Fatale Tour“, todėl mes dar pridėjome ir jos vokalą, ir tai skamba tikrai nuostabiai. Ji puikiai susitvarkė su savo darbu“.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą