2011 m. gegužės 28 d., šeštadienis

Nicki Minaj apie Britney žurnale „US WEEKLY“

Naujajame „US WEEKLY“ žurnalo leidinyje yra keli straipsniai skirti praėjusiems „Billboard Music Awards“ apdovanojimams. Taip pat yra nedidelis interviu su Nicki Minaj, kuriame kalbama apie Britney:
- Jūs bendradarbiaujate su viena garsiausią pasaulio muzikos ikona. Kaip prasidėjo jūsų bendradarbiavimas ir kaip jis tęsiasi?
Nicki: „Aš sukūriau remiksą dainai „Till The World Ends“, tačiau mes susitikome dar kelios savaitės prieš tai, viename gėjų klube. Klubas iš karto atgijo, kuomet Britney įžengė į patalpą, žmonės tiesiog ėjo iš proto. Tai buvo mums labai svarbu, susitikti ir nusifotografuoti būtent ten, kadangi čia renkasi mūsų ištikimiausi gerbėjai. Ji pasakė: „Ačiū jums už tai“. Mes negalime sulaukti tos dainos, kai prasidės turas. Tai bus super jaudinantis koncertai. Klube buvo labai triukšminga, todėl mes neturėjome progos ramiai viską aptarti. Mes šokome ir linksmai leidome laiką, tačiau viskas pasibaigė labai greitai“.
- Kas labiausiai jūs jaudina, koncertuojant kartu su Britney?
Nicki: „Man yra didelė garbė būti su Britney. Ji išklojo pamatus pop kultūrai. Aš susijaudinusi. Mes vedame derybas, kad turo metu kartu pasirodyti scenoje. Jeigu mes padarysime tai, greičiausiai tai bus pasirodymas pagal dainos remiksą. Aš įsitikusi, kad yra begalė dalykų, kuriuos aš išmoksiu vien ją stebėdama. Kitais metais aš turėsiu savo nuosava turą, todėl ši patirtis man, yra, lyg pabūti studentei, išmokti ir įsisavinti visą šią medžiagą, o tada panaudoti šias žinias savo asmeniniame ture“.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą