2011 m. birželio 26 d., sekmadienis

Gerbėjo susitikimas su Britney

Vienas iš Britney gerbėjų papasakojo apie savo susitikimą su Britney: „Aš atvažiavau iš Meksikos, tik tam, kad pamatyti jos šou. Tai buvo vienas geriausių mano gyvenimo vakarų. Aš mačiau Sabi, Larry, Adam‘ą, Felicia ir kelis šokėjus, Brett ir netgi jos sūnų auklę. Turo užkulisiai tiesiog įspūdingi. Mes matėme labai daug įvairių dalykų. Felicia papasakojo daug juokingų akimirkų, kuomet buvo montuojami ekranai, taip pat užsiminė apie maisto reikalavimus, bei parodė Britney persirengimo kambarį. Kai mes užėjome į kambarį, tai buvo viena geriausių akimirkų, ypač kai su jumis kartu yra Felicia, ir ji pasakoja įvairius juokelius. Tada mes laukėme susitikimo su Britney. Kai atėjo mano eilė, aš priėjau prie jos ir ji man pasakė: „Tai tau“ ir įteikė turo knygą su jos parašu. Aš paėmiau jį ir padėkojau. Aš buvau šoke, net judėti negalėjau. Aš vis žiūrėjau į ją, ir pirmas dalykas, kuri pasakiau buvo: „Ar galiu jūs apkabinti?“, ir ji pasakė: „Žinoma!“. Aš apkabinau ją ir pasijutau lyg bučiau debesyse, jos plaukai buvo labai gražus. Mes pozavome nuotraukoms ir aš padėkojau jai už viską. Štai ir pabaiga. Atrodo tą vakarą buvau vienintelis kuris galėjo ją apkabinti, todėl buvau labai laimingas. Taip pat šou metu ji kelis kartus pažiūrėjo į mane, nes kiekvienos dainos metu stengiausi kuo garsiau dainuoti ir rėkti. Sprendžiant iš to, ką pasakojo Felicia, Britney labai atkakli, taip pat supratau, kad ji labai rami ir protinga asmenybė. Na, o pats koncertas buvo tiesiog nepakartojamas!“

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą