2011 m. rugsėjo 3 d., šeštadienis

Naujas Britney interviu


Visai neseniai pasauliui pristatyti nauji Britney kvepalai „Cosmic Radiance“, pristatymo proga Britney davė nedidelį interviu:
Kaip jums pavyko susigražinti kūno formas prieš turo pradžią?
„Man labai padėjo repeticijos, juk aš šokau po 6h per dieną. Nepaisant šito aš dariau daug įvairiausių fizinių pratimų, kad galėčiau paruošti savo kūną koncertams. Aš valgiau tik sveiką maistą. Dieta – tai vienas sudėtingiausių dalykų. Aš dirbu su treneriu 6 dienas per savaitę, kartais aš mankštinuosi po koncerto, kuomet manyje lieka labai daug adrenalino“.
Kas jums labiausiai patinka koncertuojant ture?
„Man patinka energija ir džiaugsmas, kurį skleidžia mano gerbėjai. Dar aš labai mėgstu koncertuoti. Prieš kiekvieną koncertą mes su šokėjais atliekame maldą, o paskui aš pabučiuoju savo vaikus, Jason‘a ir lipu į sceną. Aš laiminga, kad turiu galimybę kiekvieną vakarą matyti savo gerbėjus, jausti ryšį su jais“.
Ar laukiate Europinės turo dalies?
„Taip, aš myliu Europą. Dar aš labai džiaugiuosi galimybę koncertuoti Pietų Amerikoje. Aš jau labai seniai ten nebuvau, negaliu sulaukti, kuomet tenai pamatysiu savo gerbėjus“.
Kas buvo jūsų naujo aromato įkvėpimas?
„Aš manau, kad šis aromatas gavosi labai moteriškas. Tai aromatas su šiek tiek citruso, taip pat savyje turi mano mėgstamiausią žasmino kvapą. Šiuos kvepalus skiriu drąsioms, savimi pasitikinčioms, linksmoms ir koketiškoms moterims. Man patinka toks tipas“.
Koks esminis šių kvepalų skirtumas nuo prieš tai buvusių?
„Jie labai panašus, abu aromatai savyje turi vaisių natas. Tik prieš tai buvusiame aromate buvo daugiau uogų kvapo, o šiuose – citruso. Aš visus 6 mėnesius dirbau su „Elizabeth Arden“ kompanija ties šiais kvepalais, man labai smalsu, ką mano gerbėjai pasakys apie šį kvapą“.
Kas jums labiausiai patinka dirbant ties savo asmeniniais kvepalais?
„Tai dar vienas būdas, kuomet aš galiu išreikšti save. Aš sužinojau labai daug informacijos apie įvairius kvapus, apie jų derinamumą ir maišymą, kad galėčiau sukurti kažką unikalaus. Tai begalo įdomu“.
Kas yra jūsų grožio ikona?
„Audrey Hepburn. Ji tikrai begalo graži ir klasikinė moteris“.
Koks yra jūsų grožio išsaugojimo būdas?
„Man atrodo, kad pirmiausiai grožis sklinda per pasitikėjimą savimi ir tikėjimą savo jėgomis“.
Greitai jūsų jubiliejus, kaip jūs jaučiatės apie tai?
„Amžius – tai viso labo skaičiai“.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą