2012 m. kovo 16 d., penktadienis

"Femme Fatale Tour DVD" pirkimai Brazilijoje


"Femme Fatale Tour DVD" ir toliau sėkmingai pardavinėjamas Brazilijoje. Pasak naujausių duomenų po 12 savaičių jis išlieka Top-10. Jūsų dėmesiui Top-20:
1 Live At The Royal Albert [DVD + CD] Adele Sony | BMG 1
2 Na Balada Michel Teló Som Livre 1
3 Ao Vivo Paula Fernandes Universal 1
4 Live From Paris Shakira Sony | BMG 1
5 Speak Now World Tour Taylor Swift Universal 5
6 A Different Kind Of Truth [DVD + CD] Van Halen Universal 6
7 Ate o Fim Guilherme & Santiago Som Livre 7
8 Who You Are - Deluxe Jessie J Universal 8
9 1 Acústico na Ópera do Arame Fernando & Sorocaba Som Livre 9
10 The Femme Fatale Tour Britney Spears Sony | BMG 3
11 Ao Vivo Claus & Vanessa Som Livre 11
12 Meets Madison Square Garden [DVD + CD] Michael Bublé Warner 12
13 The Monster Ball Tour At Madison Square Garden Lady Gaga Universal 1
14 Greatest Hits Whitney Houston Sony | BMG 11
15 MTV Unplugged [DVD + CD] Katy Perry EMI 6
16 Live At Roseland Beyoncé Sony | BMG 5
17 Twenty Pearl Jam Sony | BMG 12
18 Canibália - Ao Vivo em Copacabana Daniela Mercury Som Livre 9
19 1 Na Real Jammil Som Livre 19
20 Live In London Il Divo Sony | BMG 8

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą