2013 m. sausio 29 d., antradienis

Prodiuseris Hit-Boy apie Britney albumą


Naujajame Britney albume galėsime išgirsti ir hip-hop'o elementų. Apie tai mums pranešė vienas iš albumo prodiuserių Hit-Boy. Kanye West ir Jay-Z dainos "N***as In Paris" autorius šiuo metu su kitais dirba ties aštuntuoju pop princesės albumu. Ir jeigu tikėsime jo žodžiais, tai mūsų laukia kažkas nuostabesnio, nei buvo "Femme Fatale". 
"Aš atnešiau savo pasaulį į jos pasaulį, bandymas jos pop muziką sulieti su mano hip-hop'p ritmais. Bendrai, laukite kai ko tikrai pasaulinio. Šiuo metu mes svarstome įvairiais idėjas", - sako Hit-Boy. "Britney tiesiog nuostabi. Muzikos industrijoje ji jau tiek metų ir visdar sugeba stebinti aplinkinius. Aš įrodysiu, kad ne tik iš manau apie hip-hop'ą, tačiau ir esu geras prodiuseris. Mes jau buvome studijoje ir pradėjome dalintis įvairiomis idėjomis. Kolkas viskas einasi labai puikiai, aš begalo jaudinuosi". 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą