2013 m. vasario 8 d., penktadienis

Bonnie McKee: Britney yra: "All Sex, All Day"


Dainų autorė Bonnie McKee, kuri įdainavo ir parašė singlą "Hold It Against Me", prisipažino, kad Britney yra tikras "seksas". Dirbdama ties pirmuoju "Femme Fatale" albumo singlu, Bonnie papasakojo, kokiu būdu gimė šis kūrinys:
"Singlas "Hold It Against Me" gimė visiškai atsitiktinai. Iš tiesu, šia dainą parašyti įkvėpė Katy Perry, kadangi tuo metu aš dirbau kartu su ja, o gretimame kambaryje tuo pačiu metu rašiau dainas ir Britney. Tuo metu Katy įžengė į kambarį apsivilkusi seksualia, aptempta suknelę, o aš ištariau: "Po velnių, Katy, jeigu aš pasakyčiau, kad turi nerealu kūną, "ar supyktumei už tai ant manęs?". Ir tuo pačiu metu mano galvoje "Bingo!", ir aš parašiau dainą.
Britney neturėjo supratimo, kad Katy Perry padėjo man parašyti šia dainą.
Iš tikro, aš nebuvau su Britney susitikusi rašant dainas albumui, kas yra šiek tiek juokinga, nes aš įdainavau visas jos dainas. Tačiau ji žino, kas aš esu, ir iš jos girdėjau labai mielus atsiliepimus".
Belieka sulaukti 8-ojo Britney albumo ir nauju Bonnie idėjų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą