2013 m. gegužės 12 d., sekmadienis

Britney pasisakymai žurnalo "Shape" interviu metu


Britney pasisakymas apie jos būsimą rezidenciją Las Vegase:
"Aš labai sunkiai dirbu ruošdamasi mano būsimiems koncertams Las Vegase. Pasirodymai nebus išskirtiniai - jie visi bus lyg masyvi didelė šventė, nuo pradžių iki pat pabaigos. Kad tai pajėgčiau ištverti, turiu būti puikios fizinės formos.
Aš labai jaudinuosi ir džiaugiuosi, nes šou metu bus naudojama naujausia ir pažangiausia speciali efektų techniką. Tačiau didžiausia įtaką mano pasirinkimui turėjo mano berniukai. Kuomet jie nėra su manimi Nevadoje, aš galiu "šokti" į lėktuvą ir jau 45 minučių būti kartu su jais Los Andžele."

Apie būsima 8-ąjį albumą, dar vadinamu "Blackout 2.0: It Gets Urbaner":
"Britney įrašė singlą "Ooh La La" skirta animacinei vaikų komedijai "The Smurfs 2", kurie pasirodys jau liepos pabaigoje, bei žinoma intensyviai dirba ties naujuoju savo albumu. Kolkas nėra numatyta jokia albumo išleidimo data, o pati Britney pasakė: "dabar įrašas bus labiau hip-hopo stiliaus, nei pop."

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą