2013 m. gegužės 1 d., trečiadienis

Oficialu: Will.I.Am vykdomasis naujojo Britney albumo prodiuseris


Po kelių mėnesių įvairių kalbų, galiausiai Will.I.Am patvirtinta, kad yra vykdomasis naujojo Britney albumo prodiuseris, ir jis dirba ties tuo, kad visi gerbėjai būtų patenkinti nauju skambėjimu.

I gotta be the vehicle between her and her fans

Interviu metu su žurnalu "The Rolling Stone" Will papasakojo:
"Po to, kai mes įrašėme dainą "Big Fat Bass" albumui "Femme Fatale", ir sukūrėme singlą "Scream & Shout", Britney tikrai labai patiko dirbti kartu su manimi. Galiausiai jos komanda paprašė ne rašyti dainas, ar jas prodiusuoti, o būti viso albumo vykdomuoju prodiuseriu".
Will.I.Am tikisi, kad naujasis Britney albumas padės atskleisti jos tikrąją asmenybę, o ne tik jos artistiškumą. Jie kartu praleido beveik trys mėnesius, kurie padėjo jiems suartėti.
"Mano mintis buvo, maždaug, gerai bičiuliai, aš ir Britney turime pietauti kartu keturis kartus per mėnesį, ištisus 3 mėnesius, tik tada aš galėsiu pradėti darbus studijoje, kuomet aš su ją pasikalbėsiu. Mes turime pasikalbėti apie tai, kas džiugina ją gyvenime. Apie tuos dalykus, kurie ją skaudina, apie tuos dalykus, kurie jai rūpi. Aš turėjau su ją pasikalbėti apie tai, ką kiekvienas jos gerbėjas nori pakalbėti. Aš turiu būti tas variklis tarp Britney ir jos gerbėjų".
Jis neatskleidė kada yra planuojamas albumo išleidimas, tačiau pabrėžė, kad darbai vyksta pakankamai sparčiai. Taip pat pridėjo, kad turėjo nuostabia dieną įrašų studijoje su Britney vakar "Record Plant" (apie tai jau rašėme ankščiau).
Daugiau skaitykite straipsnį žurnale.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą