2013 m. gegužės 17 d., penktadienis

Will.I.Am: Kitą savaitę Britney pradeda įrašinėti albumą


Will.I.Am oficialiai interviu metu patvirtino, kad nuo kitos savaitės Britney pradeda įrašinėti savo 8-ąjį albumą. Will.I.Am atsiimdamas "Honorary Clio" apdovanojimą už nuopelnus dirbant su tokiais brendais, kaip Coca-Cola, Intel ir Beats by Dre papasakojo:
"Mes pradedame jau kita savaite. Iki tol kol pradėsime darbus studijoje, mes turėjome daugybę nuostabių pokalbių, kurių metu mes išsipasakojome, susikūrėme tarpusavio pasitikėjimo ir komforto ribas. Ankščiau aš nesu taip dirbęs, netgi su Black eyed Peas."
Will.I.Am tikrai žino, ko nori naujame Britney albume:
"Kai žmonės pradėjo mums nešti dainas, aš galiu atvirai pasakyti: mes negalime priimti šios dainos. Taip mes norime šokio rimto dainų, tačiau ši yra pernelyg tamsi. Aš noriu, kad dainos turėtų santykį su emociją. Aš labai džiaugiuosi, kad ji manimi pasitiki. Aš nenoriu jos nuvilti. Aš noriu tai atlikti tinkamu būdu, kad pateisinčiau brendą. Jie nesakė man: "Paimkite tai. Įrašykite tai." Tai nėra tai, ką padarytų kiti. Mes sugalvojome kryptį, nuotaiką, emblemą, šriftus ir visa kita likusia medžiagą."

1 komentaras: