2013 m. birželio 12 d., trečiadienis

Britney šokėjai Mark ir Donald Romain pasakoja apie savo patirtį


Broliai dvyniai Mark ir Donald Romain, šokėjai, kurie 2011 metais dalyvavo pasauliniame Britney "Femme Fatale" ture papasakojo apie savo patirtį dirbant kartu su pop princese:
"Būti kartu su Britney buvo nepakartojama. Kai aš buvau labai jaunas, mano pusbrolis mūsų šeimos rate visuomet parodijuodavo Britney pasirodymus. Mark ir aš buvome jauni šokėjai. Aš mačiau kuomet Britney atidarydavo grupės "NSYNC" koncertinius pasirodymus, tuomet ji dar buvo kylanti žvaigždė. Po to koncerto aš grįžau namo ir pasakiau senelei, kad ten buvo atlikėja, kuri atidarė jų koncertą ir aš labai norėčiau šokti kartu su ja. Kaip ir didelė dalis jaunimo, kuri užaugo kartu su Britney dainomis, aš taip pat buvau didelis jos gerbėjas, ir esu laimingas man suteikta proga kartu su ja šokti vienoje scenoje. Manau, kad jokia kita patirtis neprilygs šitai. Šokant kartu su ja, pasižiūri į šoną ir matai, kad tavo dievinama atlikėja šoka kartu su tavimi", - pasakoja Donald.
Mark trumpai papasakojo apie filmavimasi vaizdo klipe: "Mano nepamirštamas įvykis buvo "Till The World Ends" vaizdo klipo filmavimas kartu su Britney. Mano svajonė išsipildė, visada norėjau šokti jos vaizdo klipe, tai buvo nepakartojama. Aš prisimenu tarptautinę singlo "Baby One More Time" sėkmę ir visus kitus jos vaizdo klipus, bei pasirodymus".

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą