2013 m. liepos 29 d., pirmadienis

Naughty Boy kalba apie 8-ąjį Britney albumą


Naughty Boy kartu su William Orbit ir Britney Spears jau po kelių savaičių keliaus į įrašų studiją, kurioje vyks tikrai magiški darbai. Štai ką jis sako interviu su "Entertainment Wise" metu:
"Aš nedarysiu nieko, kas perpildyta dubstepo, aš noriu tai išlaikyti pop stiliuje. Aš esu didelis pop muzikos ir jos kultūros mylėtojas, todėl noriu, kad viskas eitu mano pasirinktu keliu, mano stiliuje. Aš nenoriu sukurti kažko tokio, ką jau esate girdėję. Būdamas muzikos prodiuseris, noriu išsaugoti savo originalumą.
Tai bus kažkas kitokio. Aš esu William gerbėjas, ir kurti su juo muziką yra tikrai nuostabu. Šiuo metu jis dirba ties kūriniais. Manau mūsų susitikimas bus po kelių savaičių".
Taigi, dabar kalbama, kad albumas bus urban stiliaus, tačiau džiugu girdėti, kad bus išsaugotas pop muzikos skambesys. Laukiam daugiau žinių!
Plačiau galite skaityti čia.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą