2013 m. lapkričio 28 d., ketvirtadienis

Britney padėkos žodis albume "Britney Jean"


Na štai, mes tai padarėme! "Britney Jean" tapo mano meilės vaisiumi. Dabar aš noriu padėkoti keliems žmonėms, kurie man padėjo tai įgyvendinti. Didelis ačiū mano vadybininkų komandai, Larry Rudolph, Adam Leber ir Flo Tse, už viską, ką jie dėl manęs padarė. Panelei Robin Greenhill ačiū už tai, kad visada informuoja mane apie visus įvykius ir viską, ką dėl manęs daro. Lou Taylor ir mano "TriStar" komandai, Seth Lichtenstein, Ken Hertz, Rob Light, Jeffrey Azoff  ir žinoma visai mano "CAA" komandai, Jeff Raymond, ir visiems iš "Crowd Surf", ačiū už daugybę nuostabių akimirkų. Visiems iš "RCA", kurie dirbo ties šiuo projektu, didelis jums ačiū. Vyrai, kurie užtikrina mano ir mano šeimos saugumą - Edan, Jacob, Igor, Erik, Foster ir visiems "Blackox Security" darbotuojams - vertinu kiekviena iš jūsų.   

Mano nuostabiai šeimai: Preston ir Jayden, ačiū, kad pripildote mano gyvenimą meile ir didžiuliu kiekiu juoko. Kiekviena diena su jumis - tai palaima. Ačiū mamai ir tėčiui, Jamie Lynn ir Brian, Maddie ir Lexi - aš jūs visus labai myliu. David, ačiū už tavo meilę ir palaikymą.

Ačiū visiems nuostabiems ir talentingiems žmonėms, kurie dirbo ties šiuo albumu: Will.I.Am, Sia, William Orbit, Anthony Preston ir kiekvienam asmeniui, kuris dirbo ties šiuo įrašu. Jamie Lynn, tai buvo taip nuostabu, būti su tavimi įrašų studijoje ir girdėti tavo nuostabų balsą šioje dainoje.

Paskutiniai, tačiau ne patys prasčiausi pagal svarbumą, didelis ačiū mano gerbėjams - be jūsų manęs čia nebūtų. Jūs visada esate mano įkvėpimas ir aš esu begalo dėkinga kiekvienam iš jūsų asmeniškai.

Myliu jūs visus,
Britney

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą