2013 m. gruodžio 18 d., trečiadienis

Alexander Kjellevik kalba apie filmavimasi kartu su Britney


Interviu metu su "MTV News" modelis Alexander Kjellevik prisipažino, kad yra didelis Britney muzikos gerbėjas.

"Britney labai šauni. Ji labai nervinosi, kadangi pirmą kartą kuomet mes susitikome, iškarto buvo filmuojama bučiavimosi scena. Tai buvo taip nejauku, tačiau mes tiesiog tai padarėme. Tai buvo tiesiog: "Labas, kaip sekasi? Iš kur busi?". Mes stengėmės juoktis, o poto tiesiog "bum" ir mes bučiuojamės. Tai buvo labai įdomu".

Jis taip pat pasakė savo nuomonę apie perredaguota vaizdo klipą:

"Buvo labai daug iškirptų scenų ir visa istorija šiektiek pasikeitė nuo originalios, aš labai nustebau, kadangi mano galvoje susidėliojo visai kita istorija. Galbūt, priežastis yra tai, kad vaizdo klipas šiek tiek pasikeitė, atsirado ginklai ir panašus dalykai. Buvo kelios scenos, kurios nebuvo tinkamos jaunimo auditorijai. Tai buvo meilės trikampis. Buvo susidėliojusi visa istorija už kadro ir pasekoje to, mano herojus pasirenka kita merginą. Taip pat įdomu tai, kad vaizdo klipas suteikia galimybę lavinti savo fantaziją. Man patinka ir tai, kad kiekvienas gali sugalvoti savo istoriją. Taigi, man tikrai patinka šis vaizdo klipas".

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą