2013 m. gruodžio 23 d., pirmadienis

Britney kalba apie savo ateitį ir vaikus


Jau labai greitai, Britney pradės savo 2-us metus trūksiančių koncertų maratoną Las Vegase, tačiau jos galvoje yra minčių apie tai, jog būtų metas palikti sceną.

"Aš galvojau apie tai, tačiau dabar atėjo metas, kuomet aš turiu pristatyti tai, kuo aš užsiimu ir ką veikiu", - atsakė Britney reporteriui Marc Malkin. "Jeigu aš vėl busiu nėščia, tai galbūt mane sugrąžins atgal į Luizianą. Aš ilgiuosi Luizianos. Aš ilgiuosi žmonių, maisto, gyvenimo būdo, kuomet viskas yra labai paprasta. Nėra to sunkumo, kaip Los Andžele. Ir tai labai sveika".

Tačiau, Britney pasakoja, kad dar būdama maža mergaite ir gyvendama Luizianoje, ji svajojo apie tai, kad ateityje ji surengs didelį šou Las Vegase. 

"Aš visada apie tai galvojau. Aš tikinti. Aš jaučiu, kad tai, apie ką tu galvoji, būtinai įvyks arba išsipildys".

Netgi, jeigu ji ir pasitrauktu iš pop muzikos scenos, bet Holivudas vistiek išliks šalia jos. Britney galvoja, kad jos vaikai Preston ir Jayden James seks jos pėdomis.

"Aš esu tikra, kad jie pasieks didelių karjeros aukštumų šiame versle. Preston šoka su didžiuliu užsidegimu, jis kartoja mano šokėjų judesius ir šoka taip pat, kaip ir jie. Jis labai juokingas. Jayden pas mane atlikėjas. Jis labai daug dainuoja".

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą