2014 m. kovo 9 d., sekmadienis

Pharrell Williams atskleidė tiesą apie "I'm Slave 4 U"

Interviu metu su "The Associated Press" prodiuseris ir dainų autorius Pharrell Williams papasakojo keletą įdomybių apie dainas ties kuriomis jam teko dirbti. Nuošalyje neliko ir legendinis Britney hitas "I'm Slave 4 U". 
Dėka draugystės su reperiu Jay Z, Pharrell pažinojo ir atlikėja Justin Timberlake. Ir būtent per jį susipažino su Britney, tam, kad sukurti dainą "I'm Slave 4 U".
Jay Z viename Niujorko naktiniame klube supažindino mane su Justin'u. Jis ten buvo su vienu grupės N'Sync nariu. Jay Z sakė, kad mes turėtume kartu sukurti dainą,ko pasekoje gimė daina pavadinimu "Girlfriend". Tada Justin norėjo, kad aš padirbėčiau su jo drauge Britney. Mes sujungėme savo jėgas ir įrašėme dainą "I'm Slave 4 U". Tai buvo iš tikro labai įdomu, tačiau kai kurie žmonės mane atkalbinėjo nuo šios minties sakydami: "Tu neturi to daryti. Tu neturi dirbti su pop muzikos atlikėjais".
"Ir tada aš jiems sakiau tiesiai į veidą, kad mes turime didesnę viziją negu jie gali įsivaizduoti. Ir mes turėjome atlikti labai kūrybinį darbą, kuris turėjo atnešti vaisių. Negalima taip kategoriškai galvoti, ir aš, kaip prodiuseris negaliu toks būti", - sakė reperis.
Priminsiu, kad Pharrell Williams kartu su savo komanda "The Neptunes" 2002 metais dirbo kartu prie dainos "Boys", taip pat įrašė duetą su Britney "Why Should I Be Sad" skirta albumui "Blackout", bei "Hooked On".

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą