2015 m. kovo 30 d., pirmadienis

Iggy Azalea pasidalino žiniomis apie "Pretty Girls"


Vakar įvyko kasmetiniai "iHeartRadio Music Awards" apdovanojimai, kurių metu atlikėja Iggy Azalea pasidalino naujienomis apie būsimą duetą "Pretty Girls":

"Pretty Girls" egzistavo jau seniai, tačiau mes šiek tiek ją pakeitėme, kad daina atitiktų Britney stilių. Aš tiesiog įrašiau savo dainos dalį ir viskas. Poto, kai viskas nurimo, aš paėmiau ir paskambinau vadybininkui: "Tai mes darome dainą ar ne?", į ką gavau atsakymą, kad Britney labai nori dueto ir šios dainos, tačiau jie kol kas nežino kada pasirodys jos albumas. Tada aš pasakiau: "Aš paimsiu šią dainą į savo albumą, ir jeigu ji nori, tai gali įrašyti duetą, tačiau tik mano albumui". Vėliau man paskambino ir pasakė, kad Britney apsisprendė dėl albumo ir tai bus pirmasis jos singlas.
Aš šiek tiek perrašiau dainą, ir viskas pavyko labai sėkmingai. Viskas pavyko ir dabar tai tikras duetas, o ne tik vienas mano posmelis. Mes iš tikro dainuojame kartu. Dabar mes ruošiamės vaizdo klipo filmavimui. Bus nerealu".

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą