2015 m. kovo 19 d., ketvirtadienis

Iggy Azalea patvirtino "Pretty Girls" singlą


Naujausiame savo interviu atlikėja Iggy Azalea patvirtino, kad jos būsimo albumo pirmasis singlas kartu su Britney duetas vadinsis "Pretty Girls":

"Aš myliu Britney. Ji begalo miela ir aš norėčiau pastoviai kur nors kartu su ja būti. Mes atsitiktinai susitikome žaislų parduotuvėje Toy "R" Us, ir kaip paaiškėjo, ji gyvena visai šalia manęs, žemyn gatve. Nuo to laiko mes su ja labai dažnai susitinkame. Tas susitikimas įkvėpė mane kuo skubiau imtis kurti naujos muzikos".

Po šio interviu, kuomet jis pasirodė "Billboard" ir "Yahoo" puslapiuose, abiejų atlikėjų gerbėjai pasimetė, kadangi ankščiau buvo minėta, kad šis singlas bus pirmasis iš naujojo Britney albumo, o ne iš Iggy Azalea. Kai kurie šaltiniai skelbia:

Bradley Stern (MuuMuse):
"Ne! Tai vis dar yra Britney singlas. Tai žurnalisto klaida. Patikėkite manimi."

Jeff:
"Aš nežinau. Tačiau tai, ką aš girdėjau prieš kelis mėnesius, galimai logiškai tikėti, kad tai vis dar yra Britney singlas."

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą