2009 m. rugpjūčio 27 d., ketvirtadienis

Interviu su Britney šokėja - Tiana Brown

Specialiai vienam iš Britney gerbėjų tinklapių, šokėja ir choreografė Tiana Brown sutiko atsakyti į kelis klausimus apie savo karjerą ir turo gyvenimo užkulisius. Dabar Tiana yra viena populiariausių šokėjų, ir ji prisipažįsta, kad viskuo yra dėkinga Britney, kuri padėjo atrasti norą tapti profesionale. Pradėjusi savo karjerą nusifilmuodama vaizdo klipe "I'm a slave 4 u", Tiana turėjo galimybės padirbėti ir Christinos Aguileros turuose "Stripped" ir "Back to Basics".


- Labas Tiana. Pradžioje trumpai papasakok apie save, savo praeitį.

„Aš esu Tiana Brown ir šokau visa savo gyvenimą. Pradėjau nuo teatro, o tada šokių studija. Išgirdusi savo širdies balsą, supratau, kad noriu būti profesionali šokėja ir šokti su pop atlikėjais. Aš supratau, kad tam noriu atiduoti visa savo gyvenimą, kaip pamačiau Janet Jackson turą "Velvet Rope Tour" ir Britney Spears vaizdo klipą "(You Drive Me) Crazy".“

- Kokia buvo jūsų pirmoji patirtis šokėjo kailyje?

„Aš pamenu savo pirmąjį pasirodymą VMA scenoje kartu su Britney atliekant pasirodymą "I'm A Slave 4 U". Buvo idomu šokti prieš kitus atlikėjus ir aišku prieš savo tėvus. Tai buvo nepamirštami įspūdžiai. Aš visada prisiminsiu tas akimirkas.“

- Kaip jūs sužinojote apie "Circus Tour" ir kaip praėjo peržiūra?

„Apie tai sužinojau iš šokių studijos. Man paskambino ir aš nuėjau. Pirma diena mus peržiūrinėjo Jaime King, sekančia diena rinko vaikinus, o vėliau visus šokėjus asmeniškai peržiūrinėjo Britney. Aš tiesiog linksmai leidau laiką ir dariau tai, kas mano jėgose. Kai patekau į finalą, nusiraminau.“

- Kaip manote, kodėl būtent jūs buvote išrinkta Britney komandos? Kas juos paveikė: jūsų šypseną ar energiją?

„Aš manau, kad jie pasirinko mane todėl, kad jie žino, jog esu profesionalė. Kiekviena karta kai aš šoku, atiduodu visa save. Aš myliu savo darbą ir darbą su Jaime King, todėl negaliu jo nuvilti.“

- Papasakokite apie jūsų turo gyvenimo dienas. Galite smulkiai aprašyti savo dieną?

„Man patinka turo organizuotumas, nes mes visada žinome, kas mūsų laukia rytoj. Į koncertinę salę atvykstame apie 16:00-16:30. Valandos bėgyje mes kartojame programą, o vėliau seka susitikimas su grupę arba organizatoriais aptarti viso šou tempą. Vėliau mes grimuojami ir aprengiami. Ir galiausiai bendra malda, po kurios visi į sceną.“

- Jūs netik šokėja, bet ir choreografė. Koks skirtumas dirbant su Britney ir kitais atlikėjais?

„Kaip choreografei dirbti su Britney vienas malonumas. Ji greitai išmoksta judesius, žingsnius, ir nesivaržo pasakyti ar jai patinka judesys ar ne. Aš tai labai vertinu, nes man labai svarbu, kad ji jaustusi patogiai kiekviename judesyje. Tiesa sakant, Britney tao pirmoji atlikėja su kuria aš iš tikro pradėjau dirbti. Kiti atlikėjai, kuriuos aš mokiau, buvo vyrai. Taigi užsiėmimai su ja buvo tikra dovana.“

- Koks jūsų mėgstamiausias numeris turo programoje ir kodėl?

„Aš mėgstu "If U Seek Amy" dėl labai linksmu judesių. Kaip choreografei, man labai patinka "Breathe on Me", man patinka jausti seksualumą.“

- Prieš pradedant dirbti su Britney, klauseisi jos muzikos?

„Taip, aš esu jos gerbėja ir klausiausi jos dainų.“

- Kokie jūsų planai pasibaigus turui?

„Aš nežinau, kas manęs laukia, bet tęsiu dirbti choreografės darbą, bandant suderinti tai su darbu televizijoje. Pas mane labai geri agentai ir mes daug ko tikimės 2010 metais.“

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą