2009 m. rugpjūčio 26 d., trečiadienis

"MTV VMA 2009" reklaminio video siužetas

Naujame reklaminiame MTV VMA vaizdo klipe Britney svajoja apie tai, kad Russell Brand asmeniškai ją pakviestu dalyvauti apdovanuojimuose, kadangi jis yra jų vedėjas.

Stovėdama šalia baseino, apsirengusi balta bikini ir didele juoda kepurę nuo saulės, Britney mintyse sako: „Man idomu, o jeigu jis mane pakviestų. Turiu omenyje, aš akivaizdžiai būsiu pakviesta, bet būtų labai miela, jeigu Russell asmeniškai mane pakviestų, juk mes visdėlto dabar draugai ir pan.“
Tuo tarpu, Russell susierzinęs aptarinėjo VMA: „Aš tikiuosi, aš nesusimausiu su ja eilini karta. Kai kurie iš šių žodžių, kuriuos pasakiau nėra puolimas. Aš tikiuosi ji nelaiko pykčio man.“

Grįžtam prie Britney, kuri tuo metu laiko įsikandusi pirštą: „Gal turėjau būti žaismingesnė, kai praeitais metais jis bandė su manimi flirtuoti? Turėčiau sutikti, kad jo pavojinguose ėjimuose jautėsi kažkas seksualaus.“

Einant į pabaigą, Russell supranta, kad jis girdi Britney mintys ir, kad galbūt ji irgi girdo jo. „Britney“, pasako jis aukštu rėžiančiu balsu, „tai yra tavo pasąmonės balsas... eik į Russell‘o viešbučio numerį, nevaržyk savęs. Atiduok jam save, Britney. Permiegok su Russell‘u!“


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą