2010 m. sausio 23 d., šeštadienis

Britney: „Aš įsimylėjau cirko idėją“

Pop princesė Britney Spears pasinėrė į darbus. Visai nesenai ji išleido naujuosius kvepalus pavadinimu "Circus Fantasy". Kvepalų išleidimas įvyko tuo metu, kai atlikėja dėkmingai koncertavo po pasaulį su savo turu tuo pačiu pavadinimu “Circus”. Elizabeth Arden sukūrė tikrai nuostabų aromatą. Beje, tai įvyko pirmą kartą, kai Britney kvepalai buvo išleisti tuo pačiu metu, kai ji išleido to paties pavadinimu albumą, bei koncertavo su tuo pačiu pavadinimu turu po pasaulį. Ron Rolleston – kompanijos dirbančios su kvepalais vice prezidentas, pasakė, kad Britney – tai sėkmės garantija, o jos kvepalai – tikras įkvėpimas gerbėjams. “Mums tikra garbė išleisti jos kvepalus”, - sako Rolleston.
Beje, kvepalai išleisti Britney noru. Šie kvepalai su cirko elementais, jie labia seksualus ir glamuriniai. Pats buteliukas mėlynos spalvos, padengtas raudonais rubinais. Tai cirko simbolis.

“Aš įsimylėjau cirko idėja, kuria aš ir mano komanda kuriame. Man tikrai labia patiko dalyvauti kvepalų išleidimo procese, bei tuo pačiu nudžiuginti savo gerbėjus”, - sako Britney.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą