2010 m. sausio 23 d., šeštadienis

Britney ir toliau išlieka "Candie's" veidu

Drabužių linijos "Candie's" ir parduotuvių tinklo "Kohl's" savininkai publikavo nauja Britney nuotrauką iš fotosesijos, ir patvirtino, ka dir 2010 metais Britney bus ju kompanijos veidas.
Interviu metu buvo kalbama apie tai, kad Britney pratęsė kontraktą su "Candie's", sutikusi dar vieneriems metams būti jų veidu. Pati Britney taip pakomentavo situaciją: “Man labia patiko praėjusiais metais dirbti su jais, tai didelė patirtis, ir aš begalo džiaugiuosi, kad ir šiais metais jie man pasiūlė būti jų veidu. Mes jau esame suplanave kelias nuostabias fotosesijas, ir negaliu sulaukti, kai mano gerbėjai galės pamatyti nuotraukas”.

Pardavimų direktorius Dari Marder pasakė: “2009 metais mes turėjome didžiuli pasisekimą su Britney, todėl šiais metais, mes norime padaryti dar labiau viliojančia reklamine kompaniją. Aš isitikinęs, kad jos gerbėjams visame pasaulyje tai tikrai patiks, ką mes jau suplanavome”.

Visos detalės susijusios su naujos reklaminės kompanijos smulkmenomis bus paskelbtos jau sekanti mėnesi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą