2011 m. birželio 23 d., ketvirtadienis

Chris Marrs Piliero apie „I Wanna Go“ vaizdo klipą


Naujo Britney vaizdo klipo „I Wanna Go“ režisierius Chris Marrs Piliero davė interviu, kurio metu papasakojo apie darbą ties šiuo kūriniu.
Kaip jūs pradėjote bendradarbiauti su Britney?
„Ji susisiekė su manimi ir paprašė sugalvoti vaizdo klipo koncepciją. Štai taip paprastai. Man buvo didžiulė garbė dirbti kartu su ja, kadangi jau seniai esu jos gerbėjas ir laikau ją, viena geriausių pop dainininkių“.
Nebijojote tokios reakcijos, kad tai vėl eilinis vaizdo klipas apie paparacius?
„Ne. Aš žiūrėjau visos jos vaizdo klipus, ir man norėjosi paimti iš jų tai, kas man patinka, tačiau kartu pridėti ką nors šviežio. Man visada buvo įdomi jos reakciją į paparacių elgesį, juk ji niekada nesipriešino ir nekovojo su jais“.
Viename iš kadrų pasirodo kino filmo afiša „Crossroads 2: Cross Harder“. Iš kur atėjo ši mintis?
„Man reikėjo sugalvoti koki nors pavadinimą filmui, kuris būtų rodomas afišoje, ir pamaniau, kad tai idealiai tinkamas variantas. Aš jaučiau, kad darau gerai, ir pati Britney pamačiusi pavadinimą buvo labai patenkinta“.
Sklinda kalbos, kad Britney yra pilnai valdoma savo vadybininkų. Jūsų manymu, kiek tame yra tiesos?
„Tai tikrai nesąmonė. Kiekvienas atlikėjas turi savo vadybininkus, kurie atlieka savo darbą. Jiems už tai mokama alga. Jūsų klausimas puikiai atitinka vaizdo klipo koncepciją ir spaudos konferenciją, kuri yra parodyta pačioje klipo pradžioje – tai eilinis perdėtas gandas jos karjeroje ir gyvenime. Aš buvau susitikęs su ja, bendravau su ją. Mes kartu apgalvojome beveik visas vaizdo klipo detales, tai buvo tikras bendradarbiavimas. Žinoma, ji atlieka pagrindinį vaidmenį, kai reikia priimti sprendimus“.
Ar buvo kokie ypatingi Britney ir jos komandos pageidavimai kalbant apie vaizdo klipo koncepciją?
„Kai aš rašiau vaizdo klipo scenarijų, aš nebuvau įsitikinęs, kad Britney sutiks tai atlikti. Žinote, iki to momento, aš ją esu matęs tik seriale „How I Met Your Mother“ ir laidoje „Saturday Night Live“, ir aš pamaniau, kad nei vienas jos vaizdo klipas neatskleidžia jos aktorinių sugebėjimų. Netgi jei jos vaizdo klipas turi gera scenarijų, tačiau vistiek šis bruožas nėra atskleidžiamas. Ji dar neturėjo tokio vaizdo klipo, kuriame ji galėtų atskleisti savo talentus, kaip komedinio žanro aktorė. Tokia buvo mano mintis: parodyti linksma ir žavia Britney
“.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą