2011 m. birželio 23 d., ketvirtadienis

Kesha didžiuojasi „Till The World Ends“ daina

Atlikėja papasakojo apie tai, kodėl ji atidavė dainą Britney. Kesha pranešė, kad dainą „Till The World Ends“ atidavė Britney su ta mintimi, kad užtvirtinti savo, kaip hitų kūrėjos statusą. 
„Per visą savo karjerą aš niekuo taip nesididžiavau, kaip šia daina, - sako atlikėja. Tai dar labiau sustiprina mano, kaip dainų rašytojos vardą pop muzikos pasaulyje, kuris man yra begalo svarbus. Tai labai jaudina, kai girdžiu Britney atliekant mano dainą. Dažniausiai, kai radijo eterio metu skamba mano parašyta daina, aš patildau radiją, arba išvis perjungiu kitą stotį. Tačiau, kai skamba „Till The World Ends“, aš užčiaupiu visus aplinkui ir priverčiu juos šokti“.
„Till The World Ends“ tapo vienu sėkmingiausių Britney hitų. Dainos radijo klausytojų skaičius JAV tapo didžiausių per visą jos karjeros istoriją.
Be to, Kesha pareiškė, kad būtų visai ne prieš prisijungti prie pop princesės turo, ji norėtų tapti „Femme Fatale“ turo dalimi. Dar ankščiau Kesha kartu su Nicki Minaj ir Britney įrašė hito remiksą, tad jos manymu būtent šią dainos jos visos galėtų ir atlikti scenoje. „Aš tikrai manau, kad mes galėtume kartu atlikti šia dainą. Pažįstu žmones, kurie jau matė jos koncertus, ir jie likto tiesiog apstulbę šou efektyvumu. Negaliu sulaukti dienos, kai ir aš savo akimis tai pamatysiu, - sako Kesha
.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą