2013 m. kovo 23 d., šeštadienis

Danja prisiminimai apie darbą kartu su Britney


Gerai mums visiems žinomas prodiuseris Danja žurnalui "Complex" papasakojo apie jo patirtį dirbant kartu su Britney ties dainomis "Gimme More" ir "Kill The Lights". Smagu išgirsti tai, kokį svarbu vaidmenį jis suvaidino kuriant "Blackout" albumą dirbdamas su Britney tiek Los Andžele, tiek Las Vegase. Tačiau kuomet kalba pasisuka apie "Kill The Lights" dainą iš "Circus" albumo, tai jie visiškai nebuvo susitikę.
Tikimės, kad jis dirba kartu su Britney prie naujojo jos albumo,o štai čia gabaliukas medžiagos iš žurnalo:

"GIMME MORE"
"Aš tapau Britney prodiuseris, kadangi aš neturėjau jokių asmeninių santykių su Justin Timberlake, aš buvau tiesiog prodiuseris, kuris dirbo savo darbą, kūrė muziką. Aš palikau visus savo asmeninius projektus. Iš esmės aš viską padariau pats, mes labai linksmai leidome laiką. Aš dirbau su Britney Las Vegase, o vėliau mes persikėlėme į Los Andžela, aš iš tikrųjų dirbau asmeniškai su ja, ir tai buvo dar vienas mano didelis projektas. Nepaisant net to, kad ji nepadarė to ko galėjo, kaip visi žinome, tai nebuvo lengviausi jos gyvenimo laikai, nebuvo jokios reklamos, nebuvo pasaulinio turo, tačiau vistiek mes padarėme viską ką galėjome geriausiai. 
Britney gerbėjai seka mane Twitter'yje ir kai kurie iš jų tiesiog eina iš proto. Aš sukeliu jiems teigiamas emocijas, kuomet prisimenu šį albumą. Aš girdėjau, kad praeitais metais Britney pateko į Rock'n'Roll šlovės muziejų. Tiesiog beproto gera žinoti, kad aš tai padariau, kad mano darbą taip teigiamai įvertino visi šie žmonės. Darbas su Junstinu ir Nelly taip pat buvo labai svarbus, tačiau tai nebuvo labai sėkminga, būtent su Britney aš dirbau savarankiškai, ir būtent tai padarė, kad žmonės žino mano vardą. Tokiu būdu mano darbas tapo šio žanro klasika ir tai yra begalo nuostabu. Tai neįtikėtina, kad tas darbas iki šiol sukelia tiek džiaugsmo ir susižavėjimo, nepaisant net to, kad piniginiu požiūriu daina nebuvo labai sėkminga. Praėjusiais metais albumas tapo platininiu, nors buvo išleistas 2007 metais. Tai tik įrodo atlikėjo ir geros muzikos jėgos didumą. Žmonės iki šiol mėgsta "Gimme More"!"


"KILL THE LIGHTS"
"Aš asmeniškai nebuvo sutikęs jos, kuomet ji įrašinėjo šią dainą. Tuo metu aš turėjau daugybę įvairių dainų skirtų jai. Aš norėjau dirbti visai kitokia kryptimi, kadangi mes ir taip turėjome nemažai šokio ritmo dainų. Man asmeniškai visos tos šokių ir elektroninės muzikos dainos jau buvo praeitas etapas ir aš pagalvojau: "Neblogai, tačiau mes tai jau darėme".
Tuo metu aš bandžiau sugalvoti, kaip pakeisti skambėjimą ir stilių. Aš moku panaudoti kitą techniką, bei instrumentus, sujungti ir padaryti pop/rock įrašą. Elektroninė muzika tuo metu buvo labai populiari ir manau iki šiol yra. Tai neįtikėtina, kad skambesys, kurį mes sugalvojome dar 2006 metais, tik dabar imamas pamiršti. 
"Kill The Lights" - nuostabi daina. Aš maniau, kad daina tiesiog beprotiška, tačiau galiausiai jos komanda pasirinko visai kitą dainą pirmajam albumo singlui. Jie rinkosi tarp "Kill The Lights", "Womanizer" ir "Circus". Man asmeniškai "Kill The Lights" buvo aštresnė, ir labiau beprotiška, idealiai tiko apibūdinti visus tuos išgyvenimus, kuriuos patyrė Britney. Aš manau, kad ji grįš į studiją ir įrašys kažką labai panašaus".


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą