2013 m. kovo 23 d., šeštadienis

Interviu su "Femme Fatale Tour" režisieriumi


"Britney Spears Live: Femme Fatale Tour" DVD režisierius Ted Kenney pasakoja apie darbą su Britney ties šiuo projektu.
- Ar matėte Britney užkulisiuose kūriant DVD? Jeigu taip, tai, kaip tai nutiko, ar nusifotografavote su ja?
"Aš buvau susitikęs su ja kelis kartus. Deje tačiau neturėjau progos nusifotografuoti kartu su ja. Britney visada nerimauja, kokiu būdu jos gerbėjai priims DVD, ką jie pajaus, ką pagalvos. Ji buvo labai konkreti ties visais savo pastebėjimais video atžvilgiu, tai buvo begalo svarbu ne tik jai, bet ir jos gerbėjams. Ji yra begalo paprasta, su ja labai linksma ir malonu bendrauti".
- Su kokiais atlikėjais jūs dirbote? Kas yra jūsų numylėtiniai?
"Britney yra viena iš mano numylėtinių, man labai patinka jos muzika ir vaizdo klipai. Britney turi sukaupusi didelę karjerą, o jos vaizdo klipai dažnai laužė įvairius barjerus ir stereotipus, kurie suteikė jai ikonos vardą. Kai man paskambino ir pasakė, kad aš dirbsiu kartu su Britney, man norėjosi išbėgti iš savo kabineto ir rėkti: "Aš dirbsiu kartu su Britney Spears", tačiau aš žinoma susikaupiau, surimtėjau, kad neprajuokinčiau aplinkinių. Man taip pat patiko dirbti su grupe "Black Eyed Peas" ir atlikėja Katy Perry, kiekvienas iš jų turi savo asmeninius gerus bruožus, kurie leidžia dirbti su jais, pajausti kažką ypatingo".
- Ar yra filmuotos užkulisių medžiagos, kuri nebuvo išleista? Jei taip, tai kodėl?
"Mes visada filmuojame begalo daug medžiagos, tiek šou, tie užkulisių metu. Manau ateityje iš visos tos likusios neparodytos medžiagos aš sugalvosiu ką nors įdomaus... Mes negalėjome sutalpinti visus kadrus į DVD. Ji nuostabi atlikėja, visada mėgsta maloniai nustebinti savo gerbėjus".
- Kaip jūs rinkotės tinkamus kampus filmavimui? Ar šiame reikale padėjo Britney?
"Tinkami filmavimo kampai yra pats svarbiausias DVD filmavimo dalykas. Kartais tenka keisti sceną, ar filmavimo vietą. Britney visada buvo labai dėmesinga, dalino patarimus, kaip geriau nufilmuoti viena ar kitą jos pasirodymą, kokiu kampus viskas turi atrodyti.Tai nuostabu, kuomet atlikėjas nori kurti kartu, dalyvauti visame procese, kadangi niekas kitas nežino geriau, negu ji, kaip tai bus nufilmuota ir kaip tai turi atrodyti iš tikrųjų".
- Ar jūs ankščiau dirbote kartu su Britney?
"Man neteko ankščiau bendrauti sujos komanda iki šio pasaulio turo. Aš norėjau dirbti kartu su ja, jos "Circus" turo metu, ir aš labai norėjau padėti filmuoti ši nuostabų reginį. Man begalo patiko apvali scena, ji buvo pilnai atvira pasirodymams iš visų pusių. Tikiuosi,kad gandai apie Las Vegas koncertus greitai pasitvirtins".
- Gerbėjai pastebėjo, kad pačiame DVD garsas buvo pakeistas, negu prieš tai kuris buvo įrašytas. Ar turite jos vokalo įrašus, ar galime išgirsti nedidelį gabaliuką?
"Viso DVD filmavimo metu mes visą garsą įrašinėjome per jos mikrofoną, ir ji buvo nuostabi. Galbūt keliems gerbėjams nepatiko, kaip mes apdirbome balsą, galbūt viena nuostabia diena jūs gausite nauja DVD versiją. Tačiau jokių pažadų!".

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą